środa, 28 października 2009

Służba Słowa Wiary

Witam wszystkich tych, którzy zdecydowali się na odwiedzanie mojego bloga.
Zdecydowałem się na pewną innowację - będę się dzielił także swoim kalendarzem oraz krótkimi sprawozdaniami - przemyśleniami (wraz ze zdjęciami) z posługi, jaką Pan w swojej łasce nam daje.
Wierzę, że będzie to urozmaicenie, które będzie inspiracją dla Ciała Chrystusa oraz świadectwem mocy Bożego Królestwa.
...
Obecnie jesteśmy w trakcie już VII Szkoły Wiary, na której mamy cudowną grupę ponad 20 wierzących z Polski - także z Kościoła Rzymsko - Katolickiego.
Następne spotkanie to 7.11.2009, gdzie tematem będzie: Boże Królestwo i jego zasady oraz Społeczność z Bogiem.
Zawsze cieszę się, gdy mogę się dzielić na temat Jego Królestwa oraz społeczności z tak potężnym, a jednocześnie tak bliskim Bogiem Ojcem.
...
Trzy razy do roku planuję "Tydzień z Panem".
W chwili, gdy to piszę właśnie jestem w czasie takiego tygodnia w Wiśle, w domu mojego przyjaciela - pastora Tadeusza.
Jestem tutaj już kolejny raz i zawsze jestem bardzo pobłogosławiony.
Pogoda dżdżysta, śniegu już prawie nie widać (było prawie 1m).
W tym czasie szukam Bożej obecności i Jego doskonałej woli na najbliższe miesiące dla mnie i dla Kościoła.
Proszę także was, którzy to czytacie o modlitwę.
Wracam w sobotę.
Wasz w Chrystusie - Bolesław

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz