piątek, 30 października 2009

Mój "Tydzień z Panem"

Kończy się mój zaplanowany tydzień z Panem w Wiśle.
Celem tego czasu była przede wszystkim modlitwa i zbliżenie się do Pana oraz odebranie Jego woli na najbliższe miesiące dla mnie osobiście i dla Kościoła.
Dzisiaj w nocy Pan przez sen dał mi także odpowiedź na moją modlitwę co do tematu naszego grudniowego seminarium.
Tematem będzie: "Boże Królestwo i Jego moc". Dzięki Bożej łasce mogłem zaplanować cały plan seminarium. Jestem bardzo tym zachęcony przez Pana. Był to też czas odpoczynku dla mnie.
Wraz z moim przyjacielem - Pastorem Tadeuszem mogliśmy zaplanować kolejną, już chyba 8 czy 9 konferencję w Wiśle. Termin tej konferencji - to pierwszy weekend marca 2010. Temat pozostawiamy Panu - On wie najlepiej co na dany czas jest potrzebne Jego ludowi w Kościele w Wiśle. Będziemy się o to modlić i wierzymy, że Pan da nam odpowiedź - Jego światło na pewno przyjdzie.
Jestem wdzięczny Panu za ten czas, który mi tu dał.
Dziękuję także wszystkim tym, którzy w tym czasie trwają w modlitwie za mnie przed Panem.
Doceniam to bardzo i modlę się, aby dobry Bóg Wam to wynagrodził.
Wasz w Chrystusie - Bolesław


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz