wtorek, 4 sierpnia 2009

Pod osłoną Najwyższego

Dobrze jest rozpocząć dzień z Panem.
Dobrze jest powierzyć Mu cały dzień wraz ze wszystkimi sprawami, które nas czekają.
Dobrze jest uczynić Pana swoim schronieniem i swoją ostoją każdego dnia.
...
On dał nam cudowną obietnicę, która jest zapisana w Ps.91,9-11:
"Dlatego, że Pan jest ucieczką twoją,
Najwyższego zaś uczyniłeś ostoją swoją, nie dosięgnie cię nic złego i plaga nie zbliży się do namiotu twego, albowiem aniołom swoim polecił, aby cię strzegli na wszystkich drogach twoich."
...
On także obiecuje tym, którzy Go kochają i znają Jego Imię (Ps.91,14-16):
  • ponieważ Mnie kochasz - wyratuję cię
  • ponieważ znasz Moje Imię - wywyższę cię
  • gdy wzywać Mnie będziesz - Ja cię wysłucham
  • będę z tobą w każdej twojej niedoli
  • wyrwę cię z niej i obdarzę czcią
  • nasycę cię długim życiem
  • ukażę ci Moje zbawienie
Warto jest kochać Pana.
Warto jest poświęcić Mu swoje życie i zaufać Mu we wszystkim.
Warto jest służyć Panu oraz nieustannie poznawać Jego Imię i Jego drogi.
...
Powierz Panu na nowo swoje życie oraz każdy dzień.
Zaufaj Mu we wszystkim.
Weź Boże Słowo, przypomnij Mu Jego obietnice i módl się nimi. (Iz.41,21)
...
Modlitwa:
Kochany Panie, dziękuję Ci za to, że mnie zbawiłeś.
Dziękuję Ci za każdy objaw Twojej łaski wobec mnie.
Dziękuję Ci za to, że mogę Ci zaufać we wszystkim i nie zawiodę się.
Dziękuję Ci, że Twoje Słowo jest Prawdą, a Ty jesteś wierny swojemu Słowu.
Dziękuję Ci za przywilej służby dla Ciebie.
Powierzam się Tobie na nowo i całkowicie.
Weź moje życie, zmień je, uświęć je i użyj dla swojej chwały.
Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz