wtorek, 8 grudnia 2009

Silny w Bogu

W najbliższą sobotę następny etap Szkoły Wiary. Tematem będzie: Nasza tożsamość w Chrystusie oraz Jak zwyciężać w trudnościach.
Wiele lat temu, na spotkaniu naszej Szkoły Proroczej, gdy uczyliśmy się przyjmować Słowo od Pana oraz prorokować, jedna z uczestniczek Szkoły podeszła do mnie i powiedziała między innymi: Kiedyś byłeś kurczakiem i wiesz co to znaczy być kurczakiem - dzisiaj jesteś orłem.
Bardzo mnie dotknęło to słowo. Gdy dzisiaj zastanawiam się nad tym, co sprawiło, że dzisiaj mogę być tym "Orłem"?
Moja odpowiedź na to pytanie jest jedna: wiara i zaufanie do Boga Biblii. Ta wiara, która ciągle prowadziła mnie do bycia wykonawcą Jego Słowa. Do okazywania Jemu posłuszeństwa nieraz poprzez łzy, ból i cierpienie. Jego Święty Duch nie zawsze prowadził mnie łatwą i przyjemną drogą. Ale zawsze Jego moc i Jego łaska pomagała mi iść i przejść każdą dolinę i każdą górę.
Ta droga doprowadziła mnie do miejsca objawienia kim jestem, co mam oraz co mogę w Chrystusie. To nie oznacza, że mam już pełnię tego objawienia - nie, jeszcze nie. To objawienie ciągle wzrasta we mnie przynosząc mi to "daleko więcej" niż to, o co Go proszę czy o czym myślę. (Ef.3,20)
Ale idąc tą drogą, która nieraz prowadziła mnie przez upadki, doświadczenia, pomyłki, ból, łzy, wyrzeczenia itd. itd. Duch Święty doprowadził mnie do miejsca wewnętrznej siły, uporu, wytrwałości, mocy i wiary.
....
Jeśli pragniesz być silnym w Bogu i stać się Jego "Orłem", nigdy nie cofaj się - ciągle idź w wierze i zaufaniu do Niego do przodu. Jeśli na tej drodze upadniesz, a zdarzy ci się to - może nawet nie raz i nie dwa - podnieś się i idź w wierze oraz posłuszeństwie wobec Jego Słowa, dalej.
Idź do swego powołania i przeznaczenia w Nim i z Nim.
Niech dobry Bóg Ojciec błogosławi cię na tej drodze.
Niech udziela ci swojej mocy i łaski i niech pomoże ci dojść do celu.

Twój w Chrystusie - Bolesław

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz