wtorek, 2 lutego 2010

Kalendarz na luty 2010

Zima ciągle trwa. Wierzę, że Boży lud - kościół także trwa przy Jezusie Chrystusie. W styczniu prawie nic nie pisałem. Byłem bardzo zajęty oraz nie miałem specjalnego "natchnienia" co nie oznacza, że Pan w tym czasie milczał i nic do mnie nie mówił.
Cieszę się i jestem Panu wdzięczny za każdy czas, jaki mi daje. Na styczniowej Szkole Wiary Pan uzdrowił oczy (wada polegająca na podwójnym widzeniu - ponoć bardzo rzadki przypadek) pewnej uczestniczki Szkoły. Pochodzi z Kościoła katolickiego, ale jest "głodna" żywego Boga. W czasie Szkoły Wiary Pan do tej pory dał jej dwa "prezenty": ochrzcił ją Duchem Świętym oraz uzdrowił jej oczy - czy to nie cudowne??? Szkoła się jeszcze nie skończyła - mamy półmetek - ciekawe co jeszcze dla niej przygotował?
Cieszę się także z posługi w kościele w Bielawie, Jelczu oraz Bytomiu, gdzie na spotkania przychodzi coraz więcej ludzi. To mi mówi, że ludzie są głodni Bożego i żywego Słowa.
Jestem wdzięczny Bogu, że mogę być naczyniem w Jego rękach.
...
Wierzę, że w tej chwili mam słowo zachęty dla kogoś, kto jest w trudnym czasie i oczekuje jakiegoś "znaku" od Pana.
Duch Święty przypomina mi Słowo, które było dla mnie pociechą w podobnej sytuacji.
Jest to fragment z Trenów 3,25-33, który mówi:
"Dobry jest Pan dla tego, kto Mu ufa, dla duszy, która Go szuka..."
Proszę, rozważ cały ten fragment Bożego Słowa i niech Duch Święty przyniesie ci pociechę przez to Słowo.
...
Kochani w Chrystusie, wiedzmy, że Bóg jest Bogiem suwerennym i wszechmogącym.
Jego myśli oraz Jego drogi nie są naszymi.
Nie zawsze rozumiemy Jego działanie, które w końcu obraca się ku naszemu dobru i umocnieniu.
Często możemy to ujrzeć dopiero z perspektywy czasu - nieraz miesięcy a nawet lat.
W chodzeniu z Bogiem potrzebujemy wiary i zaufania ponieważ On we wszystkim współdziała ku dobremu z tymi, którzy Go kochają. (Rz.8,28)
W najbliższym czasie będę się dzielił tym, co Pan mówi do mnie.
...
Modlitwa:
Kochany Panie, daj Twojemu ludowi Ducha mądrości i objawienia, abyśmy mogli bardziej poznać Ciebie.
Niech Twój Święty Duch nieustannie udziela nam Twojej łaski i mocy, abyśmy mogli trwać w wierze i zaufaniu do Ciebie oraz mogli przejść każdą próbę w naszym życiu.

Niech Twoja łaska nieustannie towarzyszy nam na drodze, którą nas prowadzisz.

Dziękujemy Ci za wszystko co czynisz.
Składamy Ci nasze dziękczynienie jako ofiarę (Ps.50,14) wierząc, że Ty nas przeprowadzisz oraz wybawisz z każdej sytuacji.
Za wszystko oddajemy Ci chwałę i cześć ponieważ Ty jesteś naszym Bogiem i naszym Ojcem
.
Amen.
...
...
Kalendarz na luty 2010:
  • 3.02.10 - Modlitwa kościoła (19.00 - 20.30)
  • 7.02.10 - Nabożeństwo uzdrowieniowe w Kanaanie (17.30-19.30)
  • 10.02.10 - Modlitwa kościoła (19.00 - 20.30)
  • 13.02.10 - Szkoła Wiary (9.00 - 18.00)
  • 14.02.10 - Posługa dla kościoła w Jelczu (11.00 - 13.00)
  • 14.02.10 - Nabożeństwo w Kanaanie (17.30 - 19.00)
  • 15.02 - 20.02.10 - Czas dla Pana (nie ma mnie dla nikogo)
  • 21.02.10 - Posługa dla kościoła w Bielawie (10.00 - 11.30)
  • 21.02.10 - Nabożeństwo w Kanaanie (17.30 - 19.00)
  • 24.02.10 - Modlitwa kościoła (19.00 - 20.30)
  • 27.02.10 - Szkoła Wiary (9.00 - 18.00)
  • 28.02.10 - Nabożeństwo w Kanaanie (17.30 - 19.00)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz