środa, 27 lipca 2011

Nowa strona SŁOWO WIARY

Witam i zapraszam na naszą nową stronę służby SŁOWO WIARY.
Służba ta powstała wiele lat temu i w końcu doczekała się swojej strony.
Poprzez tą stronę pragniemy informować, odpowiadać na pytania, radzić oraz pomagać w miarę naszych możliwości wszystkim tym, którzy będą się o taką pomoc zwracać do nas.
Strona jest świeżo uruchomiona, więc jeszcze nie w pełni wykorzystana i zagospodarowana.
Wasz w Chrystusie - Pastor Bolesław wraz z żoną Ewą oraz siostra Monika Jarek
...
www.slowowiary.org.pl

2 komentarze:

  1. Mam pytanie. Prosze o rade. Podczas sluchania przez internet kazania br. pastora na temat Ducha Pytona czulam, že to dotyczy takže mnie i powstalam, kiedy brat sie modlil o tych, którzy potrzebuja uwolnienia od zniewolenia. Podczas modlitwy stwierdzilam, že ten duch reaguje - bo byly tego przejawy.Przykazalam, že musi odejść. Stale pozostaje jeszcze intenzywne ziewanie w czasie modlitwy i czytania Biblii, znów tež w wiekszej mierze pojawily sie problemy ze zdrowiem. Dlatego nie jestem pewna, czy wszystko Zlo odeszlo. Wyznawalam juž grzechy wlasne i przodków, prosilam o oczyszczenie Pana. Jestem osoba nawrócona i nie wiem, dlaczego stale coś sie mnie trzyma i jakoby nie chcialo odejść - chociaž przykazuje Zlemu w imieniu Jezusa, aby sobie poszedl - že nie myśle go tolerować..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musielibyśmy porozmawiać w tej sprawie. Mogą jeszcze być ukryte przeszkody. Proszę modlić się do Ducha Świętego, aby pokazał wszelkie przeszkody, które mogą stać na drodze pełnego uwolnienia.
      Pozdrawiam i błogosławię.

      Usuń